Stockholm i mitt hjärta

Innan vi åkte iväg till New York så låg jag på kvällarna och oroade mig över terrorattacker. Kanske hade det att göra med att jag inte tidigare varit ifrån barnen hela 5 nätter i sträck, jag vet inte. Men jag hade nog inte ens tänkt tanken att det skulle hända i Stockholm i stället. Vilket det gjorde.


Men vi skall inte ge upp för rädslan.

Nästa vecka åker vi till Stockholm. Dagis håller stängt på fredag så vi passar på att åka båt med barnen. I Stockholm träffar vi dessutom min sambo som är där och jobbar, så det blir perfekt.


Mera om våra planer senare, i väntan på dem länkar jag till våra tidigare resor och tips i Stockholm:

Förra vårens resa till ett körsbärsblommande Stockholm här

Besök till Tekniska muséet här

Rum för barn här och här

Fjärilshuset, Haga hajarna och Haga parken

Parkelek i Humlegården här

Skansen här

Akvariet i Stockholm här

Stockholms spårvägsmuseum här

Junibacken här och här

 

Kommentera

